torstai 28. helmikuuta 2013

Tarina ilman päätä ja häntää...

Kipinöitä, kipinöitä paaaaaljon kipinöitä! Siis MyyntiJohtajan kanssa <3 Musta tuntuu et se lukee mun ajatuksia... Just kun taas kerran päätin, että en enää meinaa sille soittaa, se soittaa mulle! Tai no, alko juttelee päivällä facen chatis.. Kyseli kuulumisia ja uteli et mitä teen illalla. Ehdotti leffaa.

Ja vihdoin, VIHDOIN, mä pääsin sen kans sinne leffaan :) 21 tapaa pilata avioliitto :) Se piti mua kädestä ja pussas :) Phihihihiiii!!!

Mä pakahdun tähän tunteeseen! Leffan jälkeen totesin sille vaan et taisit oikeesti valita tän leffan vaan mun takia, ja kyllä, ihan mun takia :) Oon pelkkää hymyä :) Oon niin onnellinen että itkettää.. En osaa ees kuvailla miltä musta nyt tuntuu!! Tällästä sen pitäis olla, tai siis tällästä se on ku rakastuu. Voinko sanoo et rakastuu? No voin koska käytän sitä aika herkästi :)

Se tunne kun perhoset liitelee vatsassa, kun itkettää ja naurattaa samaan aikaan. Se kun ruoka ei maistu, se kun vaan toivoo että toinen olis lähellä. Se kun pelkää jo valmiiksi menettävänsä...
En ymmärrä itteeni, enkä MJ:tä.. Jos se on sitä mieltä, ettei halua seurustella, miks se haluu hengata mun kanssa? Koska kyse ei kuitenkaa ole seksistä, tänäänkin oli ihan selvää et me käydään vaan leffassa ja kumpikin menee sit omiin koteihinsa. MIKSIMIKSIMIKSI? Olisko kellään viisaita ajatuksia tähän, nyt niitä kaivattais kovasti...
Ehkä se kaikesta huolimatta näkee meillä ehkä tulevaisuuden? Mutta ei sano sitä mulle, etten heittäis kaikkee peliin vielä?

Kun kerroin sille huolistani ja sanoin, että olisin tarvinnu tässä parin viikon aikana tukea ja lohtua se kysy et miks en oo soittanut. Mä kuulemma saan soittaa aina kun siltä tuntuu ja että koska hän on mies (ja sen takia niin helppo) hän kyllä sanoo jos on paha hetki ja soittelee myöhemmin takasin.
Niinpä! Miks ihmeessä mä pelkään ottaa yhteyttä. Pitäishän mun nyt toi tietää. Ja koska se taitaa kummiski musta välittää, se varmaan haluis tietää jos mulla on paha olla ja auttaa parhaansa mukaan.
Se sano sillon ihan tän jutun alussa vihaavansa kaikenlaisia pelejä, ja nyt kuitenki mä oon lähteny pelaan niitä.

Oon niin epävarma sen tunteista ja ajatuksista, että mokaan tän ihan vaan sen takia. Oon vainoharhanen ja kokoajan surullinen, ja voin kertoo et mun ilonen ja pirtsakka olemus on se miks se musta koskaan kiinnostu. En oo enää ollenkaa oma itteni sen seurassa.

Onneks mulla on nyt taas hetki aikaa pohtia näitä asioita, koska MJ lähtee huomenna työreissuun ja tulee vasta sunnuntaina takas. Ja sit lähtee taas maanantai aamuna... Mut se sano haluavansa nähdä mua kun tulee takas, ja katto sillee ihanasti alas päin mua (koska oon tosi lyhyt) ja sit se pussas <3

Tästä tule nyt hieno tarina ilman päätä ja häntää..

Mut jos jollain on oikeesti jotain ideaa mitä herra MJ meinaa niin olisin enemmän kun kiitollinen jos vois jakaa ajatuksia mun kanssa.....



  "I'm also just a girl standing in front of a boy asking him to love her."
ANNA SCOTT  to WILLIAM THACKER in Nottinghill


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti