maanantai 4. helmikuuta 2013

Perus-masis-maanantai

Huonosti nukuttu yö Herra MyyntiJohtajan vieressä. Soitin Herralle sunnuntaina kun heräilin kahden aikaan, ei vastausta. Kolmelta uudelleen, ei vastausta. Turhauduin ja menin salille... Puoli kuuden aikaan suuntasin hikisenä pukkarille ja äkkiä puhelin käteen siinä toivossa, että siellä olisi odottanut yksi vastaamaton puhelu. EI! Kotiin suihkuun, syömään ja sohvalle lukeen tenttiin. Seitsemän aikaan päätin kokeilla viimeisen kerran, ei vastausta! Meinasin jo suutuspäissäni poistaa Herran numeron, kunnes huomasin saapuneen viesti, " soitan kasin maissa". Sieltä se puhelu tuli ja lähdin kipittämään Herran kimppakämppää kohti. Puolimatkassa tuli puhelu, "tuo mukanas karkkia", eli Makuunin kautta siis! Leffailtiin kolmestaan sohvalla, kunnes Herra MyyntiJohtajan kanssa siirryimme puuhailemaan kahden kesken. Väsyneenä pimeässä aloin pohtimaan tätä perusjuttua, " missä tässä oikeen mennään"... MJ kysyikin fiiliksiäni, koska olin ollut erittäin hiljainen koko illan (mikä on siis todella epätyypillistä käyttäytymistä multa). Keräsin rohkeuteni ja kuiskasin hiljaa "mä tykkään susta". MJ vastasi myös tykkäävänsä musta paljon, mutta infosi myös työn olevan tärkeää (ihan niinku en olis aikasemmi jo huomannut :D). Pitkä keskustelu hänen tulevaisuuden haaveistaan (vaimosta ja lapsista) ja sain todeta hiljaa mielessäni, et toi on NIIIIN mun unelmien mies. Mutta pelkkä parisuhde-sana sai MJ:n näkemään punaista (höpisi jotain velvollisuuksista sunmuusta...). Päätettiin jatkaa samaan malliin.


Mut hetkinen.... Mä haluan kaiken NYT JA HETI! En mä jaksa jäädä odottelee, koska herralla on aikaa nähdä mua, tähän asti siis ollaan nähty parin viikon välein..


Saan jäädä pohtimaan tätä ja mennä kiduttamaan itseäni illaksi töihin tällä epätietoisuudella...
Mistä sitä sinänsäkkään koskaan voi tietää etten rakastuisi jo tänä iltana ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti