sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Satumainen sunnuntai!

Siinähän se viikonloppu sitten vierähti! Oon NIIIIIIIN taivaissa!!
Eilen ennen yöks töihin menoo olin ripsihuollossa pikkusiskolla. Kesken kaunistautumisen
puhelin soi ja siellä soitti MYYNTIJOHTAJA!!! Vastasin ja se ihana olis kaivannut mua hengailee luokseen. Sain sitten muina miehinä sanoo olevani menossa töihin. Hän kuulosti hieman pettyneeltä
ja kysyi mitä sunnuntaina meinaan puuhailla. Sanoin että voi olla ohjelmaa, mut et herra on hyvä ja soittelee jos kaipaa seuraa.

Yö meni nopsasti ku janoista porukkaa riitti, ja miten ihania miehiä!!! Okei, ne oli ehkä hieman humalassa, mutta kuitenki, ihanat miehet saa aina mun sydämmen pamppailee hieman kovemmin!

Aamulla nukuin pitkään. Kesken ihanan unen, olisko kertonu mun vanhasta koulusta, puhelin soi ja herättää mut P*RKELE!!! Mut mitä näytössä lukeekaan ;) Herran Myyntijohtaja soitti ja ilmoitti olevansa ala ovella ja haluavansa tulla käymään kahvilla.

En ollu uskoo korviini, se ei oo ikinä ennen käyny täällä ja oon aatellut ettei sitä kiinnosta, ku eihä tää ny mitää vakavaa oo..Ja parasta tässä vielä oli et olin unohtanut perjantai siivouksen ja kämppä oli ku pommin jäljiltä :DD

Joka tapauksessa keitin hälle kahveet ja okei, kyllä mä jotain sain vastineeksi ;)
Mähän oon yhdeltä ammatiltani ravintolakokki, ni leikein "hyvää tyttöystävä materiaalia" ja kokkasin herralle lounastakin. Vastineeksi tästä MJ lupasi viedä mut vielä tänä iltana leffaan! Varmasti ihan vaan mun mieliks (suomalaisten leffojen vihaajana) MJ vielä ite ehdotti tätä "21 tapaa pilata avioliitto". Mikä fiilis tuli ku ymmärsi et joku toinen haluu tehdä jotain mun hyväks ja ilahduttaa mua oikeesti. Sitä kun ei mun elämässä yleensä käy.

Tätäkään onnea ei kauaa kestänyt!! Heräiltiin päikkäreiltä ja herran leffainnostus oli kadonnut kokonaan!!

Onko olemassa tunnekoulua? Sellasta missä opetaan päästää irti kun hyvin tietää ettei siitä seuraa mitää hyvää! Mulla on kokoajan paha mieli, enkä osaa ees oikee sanoo et miks.. Tai no itseasiassa osaan! Mä tykkään siitä ja haluisin olla vaan sen kans! Ja sit kun tarkemmin ajattelen ni jos se tykkäis  ottaa mut omakseen, lähtisin varmaati juosten karkuun. Hirveetä säätämistä! 
Onneks huomenna on maanantai ja on paljon muitaki masentavia asioita :D

Ja toisaalta... Ei tää nyt niin kamalaa oo makoilla MJ:n sängyssä kirjottelemassa ;)

1 kommentti:

  1. Lähtisitkö sinä mukaan toteuttamaan suomen ensimmäistä nettilehteä sinkuilta sinkuille?

    Blogilistan "sinkkuus" hakusanalla löytyi huikea määrä blogeja ja loistavia kirjoittajia, blogisi oli yksi niistä. Siispä koitan kepillä jäätä sen kummempia jorinoita pyytää sinua mukaan aivan uuteen juttuun!

    Lehteä jonka tarkoituksena on toimia niin vertaistukena, inspiroida, luoda uusia ajatuksia ja tutkia aikamme ilmiöitä sinkun näkövinkkelistä ei vielä ole mutta para-aikaa sellaista ollaan luomassa mikäli mukaan saadaan loistava joukko (sinkkuja) kirjoittajia.

    Kolumneja, reportaaseja, haastatteluja, tutkimuksia, matkakohteita, bilemestoja -mitä tahansa mistä meille vanhoille ja uusille sinkuille on hyötyä. Ideointi lehdestä on käynnistynyt, hyppää mukaan ja kerro mikä olisi sinun juttusi!

    Lehden suunnittelutiimillä tulee olemaan käytössään yksityinen foorumi jossa ideoida juttuja, suunnitella seuraavaa lehteä ja miettiä ilmestymisaikataulua, joten välimatkoista kirjoittajien kesken ei tehdä ongelmaa.

    Lisätietoja suunnitelmistamme saat sähköpostilla mikäli intoudut, hyppää ihmeessä mukaan!

    En löytänyt blogistasi sähköpostiosoitettasi, joten voit halutessasi ottaa yhteyttä suoraan minuun; diipadaapailua@gmail.com
    Ja kerro hieman itsestäsi. Toivottavasti kuulemme sinusta,

    Jonna

    VastaaPoista