sunnuntai 24. helmikuuta 2013

VR- aika heikkoo toimintaa

Istun junassa. Hyvännäköisiä miehiä ei näy, mutta edessäni istuu kylläkin hyvännäköinen naispoliisi!! Ei sillä että niin kauheesti naisia katselisin, mutta toi uniformu vetää vaan puoleensa.
Oon aina luullut et se on niinku sääntö et junassa ON AINA komeita miehiä! Tää olis yks hirveen hyvä paikka löytää se unelmien mies! Kerran itseasiassa löysin yhen ihanan :) se oliki sit vähän liian ihana ja kiltti, lopahti kiinnostus.. Tarinana se olis ollut kyl ihana.. Onneks mun kaveri kuitenki tajus sen miehen hyvät puolet ja ne sai just viime kuussa pienen pojan :) en ole ollenkaa katkera, no en ole en :D
Oon siis kouluun menossa.. Käyn siellä kerran kuussa ja musta tulee myyjä :)

Miesrintamalla hiljaista. Ei siinä että olis ollut aikaa siellä mitään kehitelläkään, oon viimisen viikon melkein asunut töissä. Ja noi koulutehtävät!! Ihme että oon ees hengissä tän ressin jälkeen!
Herra MyyntiJohtaja? Joo ei oo kuulunu.. Alkaa olee viikko kun oon viimeks herrasta kuullut.. Viimeks kun päätin et minähän en enää sen perään soittele!! Ei kyllä sekään oo, mahtanut tehdä saman päätöksen.. Tässä nyt sit kumpikin leikkii vaikeesti tavoteltavaa ja koko juttu kuolee kasaan kun ollaan nii jääräpäisii, ei mulla si muuta :D

Tän kaiken stressin keskellä päätin helpottaa oloani, mä ostin kitaran :D en mä sitä soittaa osaa, mutta ilman kitaraa on myös hieman vaikea opetella!! Musiikki kuulemma auttaa alakuloisuuteen ja kun halvalla sai päätin kokeilla. Kaks sointuu oon jo oppinut, eli kovaa vauhtia maailmanluokan tähdeksi! Ehkä mä näin pääsen myös tutustuu ihanii kitaroita soittaviin, laulaviin miehiin <3 ihania <3
Nyt pitää etsiä sit se soitto-opettaja... Onkohan niissä ilmotuksissa kuvia? Ku ei ihan randomilla viittis mihinkää lähtee.. Tai sit odottelen kesää ja otan puistosta open itelleni ;) soittotaito päätyy myös mitä-mieheltäni-haluan- listalle, siis heti ku kerkeen sitä alkaa taas väsää..


JEEEE!! Kohta oon perillä!! Palaillaaaa!!!

2 kommenttia:

  1. Johanna,

    Kohtalotoveri! Jätin sinulle haasteen blogiini:
    http://operaatiopoikaystava.blogspot.fi/2013/02/liisan-ensimmainen-haaste.html

    -Liisa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti haasteesta, katotaa mitä saan raapusteltua ;)

      Poista