perjantai 8. helmikuuta 2013

Herra J, komeempana kuin koskaan!

Ei se eilinen niin turha päivä ollutkaan mitä aluksi ajattelin. Töissä oli flirttikavereita luvattoman vähän, mutta mikä onni et keksin puuhaa niiden jälkeen. Yks vanha deitti, Herra G, soitteli ja pyys parille keskustaan. Mukanaan sillä oli yks kaveri, Herra J ;)
G:n kanssa tapailtiin tossa neljä vuotta sitten. Sitä kesti reilu puol vuotta, mutta kun edistystä ei tapahtunut, vihelsin pelin poikki ja G muutti Espanjaan asumaan.  Olin sillon kerennyt jo hieman tutustumaan J:hin, mutta ihan kaverimielessä tottakai! Nyt G oli palannut Suomeen (ainakin käymään).

Paikalla odotti ilonen ylläripylläri, Herra J, komeempana kuin koskaan! Ausseista vähän aikaa sitten palanneena, ihanan ruskeana ja miehekkään kokoisena <3  Rakastuin ensi silmäyksellä!
Tuli siinä illan mittaan hieman sellanen olo, että J: kanssa oli ehkä vähän sellast salaista sutinaa. Kun se puhu, katto mua niiiiiin syvälle mun silmiin, et pelkäsin sen jo näkevän mun ajatukset!! Ei siinä mitään, mut ne oli astetta hävyttömämpiä ajatuksia, ainakin seurassa ja yleisellä paikalla :D
Kello tuli paljon ja mun oli ihan pakko lähtee kotiin. Herrat lähtivät myös.

Oonko ihan hirvee ihminen? Kyllä Herra G:llä saattaa olla vielä tunteita mua kohtaan, tai siltä se vähä vaikutti, mut entäs jos mä tykkään J:stä? Ku eihä me G:n kanssa ees seurusteltu tai mitää, säädettiin puol vuotta (ja siinäki oli puol vuotta liikaa).
Jos mä odotan et G lähtee takas Espanjaan ja otan sit yhteyttä J:hin? Ja voinhan mä pikkusen tunnustella tässä välissäkin (lisäsin sen faceen) ;) ?

Harkitaan sitä si ens viikolla! Nyt on viikonloppu täynnä töitä, pääsen kaupankassan lisäks kaataa viinaa öiks! JEEEEE!!  Lähen siis avoimin mielin ;)

Ei mulla muuta!

ps. MJ on kadonnu johonki.....


                                                      Tällä lähtee viikonloppu käyntii!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti