tiistai 5. helmikuuta 2013

VOI V*TTU!!!

Enkös mennyt ny si hehkuttaa liian aikasin!!!! MJ soitti ja totesi olevansa liian väsynyt lähtemään minnekkää!!!! Oli kuulemma pitkä päivä töissä ja ajatteli vaan mennä nukkumaan. Olin ihan fine, ja esitin ettei se mua haitannut.. Se kyseli päivän kuulumisia ja avauduin sit kuinka töissä meni kaikki päin v*ttuu ja et olisin niin kaivannnut jotain piristystä... Lopetettiin puhelu ni enkös sit sortunu ja laittanut vielä viestiä perään...

Mikä siinäkin on et kun yrittämällä yrittää olla ihan muina naisina, sillee sopivasti etäinen, ni sit kuitenki sortuu surkeeseen anelemiseen! Itekki tietää ettei kannattais, mut sit ei kuitenkaa saa mielenrauhaa. Ihan niinku se helpottais et pistää säälittävän viestin et "entä jos mä tulisin sun vieree nukkuu", se äijähän vaan ahdistuu tollasesta!!! Sit jäät kuumeisena odottaa viestiä takas, mikä vielä yleensä jättää kokonaa tulematta, ja sittenkös vasta paha mieli onkin!

Pistin sille tosiaa viestiä et "jos lupaan nukkua kiltisti oikea pyjama päällä ni ottaisitko viereen?"
MJ: "nukuin viime yönä 2h, pakko nukkuu." Eihän mun enää kuulu vastata tohon?
Tässä kohtaa normaalisti päätän etten enää ikinä laita sille viestii, ennenkö se laittaa eka mulle. Usein myös harkitsen koko ihmisen poistamista (puhelimesta ja facesta), mutta harvoin uskallan niin tehdä.
Ehkä tässä on vielä toivoa (nii varmaan), siis siinä tapauksessa että esitän tästä lähtien sitä etäistä.. Joo ei tuu onnistuu, oon liian tykästynyt siihen!

Ainoo keino on etsiä joku nyt lohduttaan.. Öööööö... Nii kuka? Taidan avata facen chatin....
Olisko se exä? Puolituttu naapuri? Paras poikakaveri? Ei, ei ja ei.. Tartten siis jonkun uuden!

Mitä tästä opimme? No siis selkeesti sen et älä laita säälittäviä vonkausviestejä (sitä mä en kyl opi ikinä). Äläkä sekoo mieheen, joka näkee punaista kun kuulee sanan "parisuhde" ja alkaa selittää niistä ikävistä velvollisuuksista joita ei pysty täyttämään.

Mut yhden asian ainakin opein! NYT ON JOSSUN AIKA HANKKIA UUS MIES!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti