keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Silmäniloa salilta!

Tällee vapaapäivänä on kiva herätä aikasin ja suunnata heti aamusti liikkumaan, erimieltä?
Minä ainakin olen!!! Hirvee väsy, mut pakko oli lähtee.. Heti aamulla crossing-tunnilla ei noita komeita miehiä pahemmin ollut, ehkä hyvä niin, koska itse haukottelin puolet tunnista silmät puoli ummessa :D

Myöhemmin lähdin ystäväni A:n kanssa käppäilee kaupungille, mutta kaikki hyvännäköiset miehet oli vaan kadonnu jonnekki!! Kotiin päästyäni päätin lähteä vielä kokeilemaan onneani pumppiin, koska jostain syystä ne hyvät miehet on kohtuullisen kiinnostuneita kiekoista siellä rautatangon päässä. EI! Ei yhtäkään hyvää!! Siis tietenki lukuunottamatta sitä ohjaajaa (nam ;))!

Missä ne kaikki on kun niitä kipeesti kaivattais?? Enkä mäkää sillee niinku hirveesti vaadi.... Pirun komee ulkokuori ja jotain siellä pään sisällä ni niillä päästää jo alkuun!
Herra MyyntiJohtajastakaan ei oo kuulunut mitään...  Eikä tartte kyllä kuuluakkaan, tai no... Toi tais olla vale. Kyllähän mä joka hetki odotan et se soittais ja pyytäis anteeks eilistä ja sanoista kuinka ihana oon ja et haluis olla mun kaa vaan aina ja ikuisesti.  Mutta siitä olen ylpeä ettei koko päivänä oo tullut mieleenkään ite laittaa sille viestii, taidan siis edistyä!

Onneks huomenna pääsee töihi ja jos jaksais aamulla panostaa vähän enemmän, vois töissä sit heittä flirtti-vaihteen päälle ;)  Ehkä kannattais pitää kirjaa huomisenpäivän, kuinka monta potenttiaalista meillä käy ja kuinka monelta saan silmää takas! Olis enemmän motivaatioo panostaa toho asiakaspalveluun!!


                                                  Tällä mä meinaan onnistua huomenna!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti