torstai 21. maaliskuuta 2013

Mr. Poliisi

Tavallinen iltapäivä töissä....
Kassalle tulee mies, joka käy suht usein ja vähän flirttailee.
Oon ojentamassa kuittia hänelle, mutta hän toteaa ottavansa kuitin vasta kun siinä on mun numeroni.
Naurahdan ja sanon etten mä nyt työaikana sitä voi antaa, kohtahan kaikki on sitä multa kyselemässä. Mies lähtee pois. Työkaveri juoksee takahuoneesta ja kysyy et mikä ihme mua vaivaa, se oli poliisi ja kaikkee!! Okei... En ajatellut ihan loppuun asti taas. Ohan poliisit ihan kivoja ;)
En jäänyt kuitenkaa asiaa sen pidempään miettimään, koska tiesin herran tulevan taas parin päivän päästä takaisin.

Jään yksin töihin. Mun siviilipuhelin alkaa soimaan ja sieltä soittaa tuntematon numero.
Ja kuinkas ollakkaan, sieltähän se Mr. Poliisi soitti :DD Herraa oli jäänyt niin kovasti kalvamaan saamatta jäänyt puhelin numero niin oli sitten vähän selvitellyt asioita ja koska niin fiksu oli, ei sen kaivaminen kovinkaan vaikeata kuulemma ollut!

Että sellanen päivän piristys oli eilen :)

Tää päivä ei alkanutkaan niin kivasti.. Tulin puolen päivän aikaan salilta ja kipittelin kotiin autotallin kautta... Jo ovelta huomasin et kiva, mun auton lasi on vedetty sisään.. Kurkkaamalla lähempää huomasin, että ainakin soitin sieltä oli viety. Ei muutakun puhelua poliisille, isännöitsijälle, vakuutusyhtiöön ja tottakai iskälle, joka on mun tuki ja turva <3

Tunti ekasta poliisilaitokselle soitetusta puhelusta tuli sieltä tutkija paikalle... Eikä ollut ollenkaan huonomman näkönen herra ;) Olo oli kun CSI:ssa, kun se etsiskeli sormenjälkiä, DNA:ta ja otti erilaisia näytteitä. Tottakai myös minä sain antaa vertailu jäljet iteltäni.... Yhden ainoa säälittävän sormenjäljen se löysi, ja tottakai mun lempparilevyn kannesta.. Se lähti sit asemalle.. Ei siinä, mihin mä sitä kantta enää tarttisin ku se levyki lähti sen soittimen mukana :/
Vähän on paska fiilis, mut kun yritän muistaa sodat ja nälänhädät ni kestän ehkä tän hirveen tuskan...

Ei mulla sit muuta... Mitäs teille? :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti